Sidor

onsdag 10 juni 2009


Regnet smattrar mot rutan och det är snart sommarlov.
Barnen har väntat så.
Vad har hänt sen sist ?
Jo jag har uppdaterat hemsidan väldigt mycket ,
lagt ner spacet
Vättarna och änglarnas värld .
Nu blir det bara detta som hör ihop med
Tomtemors Magiska Värld
Är trött och har en fruktansvärd värk och matthet i kroppen sen en längre tid.
Orkar inte så mycket .
Därför finns jag just nu skuggan av allt.
Lite tillbaka dragen och ser det mesta på
långt håll.
Men jag kommer tillbaka
/ kram Tomtemor

1 kommentar:

  1. Hej vännen!!
    Vilken fin blogg du har :-)
    Ska bli spännande att få följa dig!!
    Hoppas du mår bra & att du får en bra dag idag!
    Jag är så himla glad & tacksam över din hälsning inne hos mig! Dina ord värmde mig så mycket.. ville bara du skulle veta det!!!
    Må gott & va rädd om dig!
    Kram Tina från
    Livet är här & nu!!
    http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

    SvaraRadera