Sidor

söndag 6 september 2009


Snart måndag igen .
Helgerna bara far förbi innan man hinner blinka . Idag blev jag så glad att höra från en mycket kär vän . Min namne vän Anita . Har kelat med bonus barnbarnet Alwin 2 månader gammal.
Vilket kräkte ner mig 3 gånger varav morfar ett par gånger. Men vad gör det när man håller i en guldklimp sån han. I veckan har jag gjort lite nya saker på hemsidan . Mycket kul att hålla på.
I bland är det så kul att sitta och hålla på att man glömmer bort tiden lite grann . För mig är det även lite smärtstillande att syssla med hemsidan för man glömmer , förtränger smärtan lite grann . Smärtan som ständigt annars gör sig påmind i kroppen. Hoppas att dom kommer i morgon om fläckten i köket. Vill nu ha bort elendet och få nytt golv så jag får ha mitt kök ifred. Jag vet att det kommer ta några veckor till innan allt är klart , både snickaren och golv läggaren ska in . Om nu allt är torrt i köket.
Hemsidan finns nu gåvor att ta av . Ha en underbar vecka
KRAM Tomtemor

5 kommentarer:

  1. Hej Vännen!!
    Ja, fy va det kan va stressande när det är rörigt av arbetare & deras spår de efterlämnar sig. Hoppas att det går snabbare än planerat!!!
    Va härligt med mys med barnbarn..kanske inte lika mysigt med kräk..fniss.. men det hör ju till =)
    Ska kolla runt på din fina hemsida =)
    Jag håller med dig... att sitta & pyssla vid datorn är ett bra smärtstillande piller... om än för stunden =)
    Ha en underbar Måndag & tack snälla för mailet igår!!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Nog är det smärtstillande att hålla på med något på datorn som man tycker är roligt. Jag donar gärna med bilder när jag har dåliga dagar och då glömmer jag av värken rätt bra faktiskt. Det är skönt. Ska gå in på din hemsida och kika lite nu.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Hej du underbara vän!!
    Ville bara säga att jag är så lycklig över att jag fått lära känna dig =)
    Du får mig att må så bra & du har alltid nått uppiggande att säga & är så omtänksam!!
    Jag blev så glad över din present du sände mig på min födelsedag!! Du anar inte hur glad du gjorde mig! Nu ligger den & pryder min sida =)
    Ha en jätte fin helg nu & jag hoppas du mår bättre idag!!
    Hoppas du skriver på din blogg snart!!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. kraaamen vännen..önskar dej en härlig dag o vecka..ska iväg på jobbet nu till i morrn.
    Ta hand om dej fiiiiining..goa varma kramisar till dej från mej!
    (¯`•´¯)
    ...`.•.,(¯`•´¯)
    ...(¯`•´¯).•´
    ....`•.,.•´
    .......I.
    .......I.
    .......I.
    ..()" "()
    ("( 'o' )
    (")(")(,,)

    SvaraRadera
  5. Hej "Tomtemor" Hittade dig när jag sökte efter ängla bilder. Sen ser jag nu att en annan bloggvän, Tina, är också din blogg vän;) Detta har nu hänt flera gånger att jag hittat blogg vänner när jag slumpat fram bloggar. Visst är det konstigt? Eller spännande;) Hade tänkt att fråga om jag får använda mig av dina fantastiskt fina änglabilder? Kanske var det på din hemsida, som jag var först? Ja frågan är fri och svaret därefter;)
    Du har en jättefin blogg och följer dig gärna på vägen en bit. Kramar

    SvaraRadera