Sidor

tisdag 23 november 2010

Tokig i Lisi Martin .
Jo jag är helt tokig i Lisi Martins underbara bilder.
Håller som bäst på nu och ändrar grafiken på hemsidan , till just Lisi Martin.
Gör sömlösa bakgrunder som ska in , julsidan ska länkas samman och en hel hög med disney bakgrunder ska in.
Orken att sitta har tyvärr varit borta ett tag.
Förkylning med halsont m.m. har satt sina spår.
Men ska ta tag i hemsidan innan söndag så den blir fin igen.

Inte klokt att det snart är första advent . Dags att ta fram min advents ängel , Lucia dockan , Tomtar och advents ljus stakar .

Älskar denna tid då ljus och mys blir så härligt .Just det innan jag avslutar denna tisdag kväll så vill jag presentera min sons blogg

Antons dagar http://a-b-2000.blogspot.com/ Gå gärna in och läs hans bloggar så blir han glad.

Nattis kram

1 kommentar:

  1. Ja det är söta bilder. :-)
    Sömlösa bilder? Hur gör du såna?
    Tråkigt med förkylningar som ska ta musten ur dig. Jag har klarat mig hittills i år, tackochlov.
    Ha det bäst.
    Kram.

    SvaraRadera